Le nekaj klikov do urejenega groba
PE Ljubljana Gabrščkova ulica 75, 1000 Ljubljana
Odpiralni čas
Pon - Pet 9.00-16.00
DELAKOR R&N

Pogoji poslovanja

Prosimo, da pred uporabo naših storitev pazljivo preberete splošne pogoje.

1.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine in storitev urejen-grob.si družbe, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

2.

Splošni pogoji poslovanja spletna trgovine urejen-grob.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah, s priporočili GZS, mednarodnimi kodeksi  e- poslovanja, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

3.

S Spletno trgovino urejen-grob.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Delakor R&N, urejanje in vzdrževanje zelenih površin in okolice d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«), Strajna 13A, 2286 Podlehnik, MŠ: 8610339000 DŠ: SI 23023031 ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Delakor R&N d.o.o.). Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

4.
Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Vse informacije so dostopne na:
mail: info@urejen-grob.si
Tel.: 041 932 664

5.
Ponudba artiklov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Vse fotografije vključno s fotografijami izdelkov so simbolične. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 8 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave ponudnik sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ali po telefonu ob potrditvi naročila.

Ponudnik bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner prodajalca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški oziroma bolj učinkovito.

5.a
Dostava artiklov

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

1. Pošta Slovenije

Naročeni izdelki bodo dostavljeni z pošto Slovenije (vse rastline so poslane s storitvijo pazljivejše ravnanje), ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo. Poštar vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližjem odlagalnem mestu. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži. V primeru, da se paket ne prevzame še isti dan kupec izgubi možnosti reklamacije za uvenele, oziroma posušene rastline. Paket bo odposlan v roku 8ih delovnih dni.

2. Osebni prevzem na lokaciji:

– Gabrščkova ulica 75, 1000 Ljubljana, Slovenija.

– O uri in dnevu osebnega prevzema je kupec dolžan obvestiti ponudnika na telefonsko številko 041 932 664 ali elektronski pošti.

3. Osebna dostava s klimatiziranim vozilom po Sloveniji:

– O dnevu in uri dostave se kupec in prodajalec individualno dogovorita po tel. številki  ali elektronski pošti.

V primeru, da dostavljalec prejemnika na posredovanem naslovu ne more najti ali ta ni dosegljiv (ga ni mogoče kontaktirati) , se izdelek pusti tretji osebi (partnerju, sorodniku, sodelavcu, sosedu, receptorju),če ta v to privoli in zagotovi da bo prejemniku ta izdelek izročil. Če dostavljalec kljub naštetim možnostim izdelka ne more izročiti se ta vrne v prostore Delakor R&N d.o.o., od tam pa se kupca v najkrajšem možnem času na elektronski naslov, ki je bil posredovan ob naročilu obvesti, da izročitev izdelka prejemniku ni uspela. Strošek neuspele dostave mora kupec vseeno poravnati. V primeru neuspele dostave lahko kupec ali prejemnik izdelek prevzame osebno. Če tako prejemnik kot kupec izdelka na sedežu podjetja ne moreta prevzeti , je kupcu ponujena možnost ponovne dostave, ki je plačljiva (30 eur).

6.
Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

1. Z nakazilom na račun ponudnika. Plačilo preko transakcijskega naloga (UPN obrazec ali predračun)

IBAN:  SI56 0201 8026 3320 915 (NLB d.d.)

BIC: LJBASI2X

opravite preko spletne banke, banke ali pošte V tem primeru nam mora kupec obvezno po elektronski pošti poslati potrdilo o vplačilu. Plačilo je možno iz katerekoli spletne banke na naš TRR. Po opravljenem plačilu nam mora kupec na elektronski naslov poslati potrdilo o vplačilu, drugače postopka nabave , izdelave in dostave rastlin ne sprožimo. Podjetje se je na ta način zaščitilo, pred morebitnimi zlorabami.

2. S kreditno kartico

3. Plačilo po povzetju (gotovina) v primeru dostave Pošte Slovenije ali osebne dostave

7.
Cene

Vse cene vsebujejo DDV in so v evrih, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine družbe Delakor R&N d.o.o. na spletnem mestu www.urejen-grob.si

Kljub neprestanemu posvečanju pozornosti nadzoru, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo družba Delakor R&N d.o.o. kupcu omogočila odstop od nakupa.

8.
Postopek nakupa

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  1. iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  2. izbor izdelka za nakup;
  3. dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  4. določitev količine ter velikosti izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  5. pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se le-ta obračuna;
  6. izbor načina dostave izdelka;
  7. izbor načina plačila;
  8. pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

 

8.a
Postopek oprave storitve

  1. naročnik preko spletne platforme izdela željeno podobo lastnega groba. Navodila za uporabo spletnega urejevalnika so dostopna na spletni strani.
  2. naročnik je dolžan na strani oblikovati najboljši približek lastnega groba oziroma željene podobe. Dolžan je vpisati vsaj približne mere grobov. Naročnik je dolžan spoštovati navodila za urejanje groba kot na primer ; rastlin se ne postavlja na mesto nagrobne plošče, podlage se ne postavlja na mesto nagrobne plošče, itd.
  3. Če se izkaže, da je naročnik izbral mero groba, ki je očitno neustrezna in se kaže veliko odstopanje od dejanske velikosti, si ponudnik oz. izvajalec storitve (Delakor R&N d.o.o.) pridržuje pravico do dopolnitve oz. spremembe računa (cene storitve), saj se cena podlage (okrasnega kamenja in lubja) izračunava na kvadratni meter.
  4. Izvajalec opravi storitev v 8ih delovnih dneh od prejetja plačila oz. potrdila o plačilu.
  5. V izogib nevšečnostim Vas izvajalec naproša, da ste dosegljivi na telefonsko številko, v predvidenem času izvedbe storitve, v primeru dodatnih vprašanj za izvedbo željenega izgleda groba, tako da dosežemo maksimalno zadovoljstvo naročnika.
  6. Po opravljeni storitvi Vam izvajalec na e-mail naslov pošlje fotografijo končnega izdelka oziroma izgled po končani storitvi.

9.
Postopek obveščanja o nakupu

1. Naročilo v spletni trgovini

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Delakor R&N d.o.o. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec sme za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave poklicati kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Delakor R&N d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Delakor R&N d.o.o. Prek elektronske pošte Delakor R&N d.o.o. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Delakor R&N  d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila. Delakor R&N d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave artiklov, ki jih Delakor R&N  d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču.

2. Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in obvesti kupca. Delakor R&N d.o.o. v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

3. Storitev je opravljena:

Ko izvajalec opravi storitev Vas o tem obvesti po elektronski pošti in zraven priloži fotografijo opravljene storitve.

10.
Dostop do shranjene pogodbe

Po oddanem naročilu na spletni trgovini pogodba oz. naročilo prispe na elektronski naslov trgovca in naročnika. V vsakem primeru je izvedeno naročilo shranjeno na strežniku in na sedežu podjetja ter se lahko kupcu spletne trgovine ponovno pošlje na njegovo zahtevo.

11.
Preklic naročila

Preklic naročila za rastline (notranje in zunanje) ni možen, ker bi bilo zaradi tega podjetje lahko finančno oškodovano, namreč takoj po potrditvi vašega naročila se je v podjetju že sprožil postopek nabave in izdelave teh izdelkov.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe ker je predmet nakupa izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. (graviranje sveč)

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

11.a
Odstop od pogodbe za blago nerastlinskega izvora (rok 14 dni)

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (Ur. l. RS št. 43/2014), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. 14-dnevni rok za odstop od pogodbe je možen samo za blago, ki ni rastlinskega izvora npr. okrasne podlage, sveče, umetno cvetje…

Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in čisti. Embalaža okrasnih podlag ne sme biti uničena.

Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

12.
Omejitev Odgovornosti

Da se tako kupec kot ponudnik izogneta morebitnim napakam in nejasnostim, vas še enkrat pozivamo, da ste dolžni posredovati vse potrebne podatke, tudi dodatne, kot so na primer številka oddelka in sobe v bolnišnici, ker tudi te podatke podjetje potrebuje za uspešno dostavo. Na dan dostave naročnika naprošamo, da je prejemnik dosegljiv na telefon, ker se z njegovo dosegljivostjo, lahko reši marsikateri nepotrebni zaplet.

Delakor R&N d.o.o. z največjo skrbnostjo stremi k zagotavljanju ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo nepredvideno in hitro, posledično pa družba Delakor R&N d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V primeru kakršnekoli spremembe se  Delakor R&N d.o.o. zavezuje kupca obvestiti o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Tudi mi si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe s tehtnim razlogom ( npr. določene vrste rastlin v določenem času sploh ni mogoče dobaviti. V tem primeru kupcu v čim krajšem času posredujemo sporočilo o zavrnitvi naročila na elektronski naslov ali na posredovano telefonsko številko.

13.
Reklamacije

Reklamacij izdelkov rastlinskega izvora ne priznavamo, razen če se je zgodila napaka iz naše strani na primer:

13.a
Reklamacija spletnega nakupa rastlin

Reklamacija je možna v naslednjih primerih :

-poslani izdelek ni pravi

-izdelek je poslan na napačen naslov

-če rastlina v 48ih urah pokaže znake bolezni ali sušenja ( 20% posušenih, ovenelih listov in podobno ostaja v mejah normale). Nekatere rastline se hitro odzovejo na nepravilno oskrbo s strani kupca, zato je le ta dolžan rastlini zagotoviti primerno mesto za postavitev, redno zalivanje in podobno. V nasprotnem primeru reklamacije ne priznamo.

Reklamacija ni možna:

-če je rastlina ovenela, se posušila ali podobno, ker kupec oz. naročnik izdelka ni pravočasno prevzel

-če rastlina odstopa v višino (do 25%)  ali širino ali barvo od opisa rastline v spletni trgovini ali sliki izdelka (slike izdelkov v spletni trgovini so simbolične)

13.b
Reklamacija storitve urejanja grobov

Reklamacija storitve je mogoča v 48h po prejeti fotografiji na e-mail račun. Reklamacija je mogoča zgolj zaradi:

-izvajalec je pri storitvi uporabil napačne vrste rastlin, podlage, dodatkov

-rastline uporabljene pri storitvi imajo bolezen, so posušene ali podobno (reklamacija kasneje kot v roku 48h ni možna, saj odgovornost za skrb za rastlino prevzamete sami – zalivanje, gnojenje, obrezovanje,…)

Reklamacija ni mogoča v primerih :

-postavitev rastlin na Vašem grobu ni popolnoma enaka postavitvi na spletnem urejevalniku

-če rastline odstopajo v višino ali širino  do 25% od opisa rastlin v spletni trgovini

-če imajo rastline do 20% suhega ali delno poškodovanega listja oz. uvenelega listja

-če se Vam rastlina posuši po več kot 48 urah po opravljeni storitvi

-če je izvajalec uporabil večje količine okrasnega kamenja ali druge podlage, zaradi Vaše napake pri izbiri primerne velikosti groba in se mu v času opravljanja storitve 30 minut niste oglasili na telefonsko številko

14.
Odstopanja izdelkov in urejevalnika

Spletna cvetličarna ne zagotavlja izdelka, ki bi bil popolnoma enak fotografiji, iz našega kataloga. Izdelek lahko odstopa v barvnih niansah, višini do 25%,  nikakor pa izdelek ne sme odstopati od pisnega opisa na spletni strani, vrsti rastline, velikosti ali vrednosti. Kar je v naši moči, bomo storili, da  se bo končni izdelek  čim bolj približal želenemu izdelku iz naše spletne strani. Prav tako velja, za naročila urejanja grobov preko urejevalnika (gumb UREDI GROB). V kolikor se le da bomo ustregli vaši želji ter bomo poskušali skico končnega izgleda groba, ustvariti še v realnosti.

Če bo vaša spletna upodobitev na urejevalniku  nemogoča za izvedbo  (npr. rože zasajene na mestu nagrobne plošče), si pridržujemo pravico opraviti storitev po lastni presoji, vendar z upoštevanjem enake vrednosti storitve, enake izbire rastlin, dodatkov in podlag.

15.
Graviranje posvetila na svečo

Ob naročilu lahko stranka za doplačilo doda graviranje posvetila na rob sveč Vestina Solar, ki je za vsako stranko narejeno po naročilu . Besedilo za graviranje bo iz naročila prepisano dobesedno. Postavitev tiska ter oblika tiska sta standardni, ter se ju ne da spreminjati. Omejitev števila znakov je 25.

18.
Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@urejen-grob.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.  Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

19.
Varnost

Delakor R&N d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.  Varovanje osebnih podatkov določa Pravilnik o zasebnosti, ki je dostopen na spletni strani.

Oglasna elektronska sporočila Delakor R&N d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • jasno in nedvoumno bo razviden pošiljatelj Delakor R&N d.o.o.,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, natančno pa bo opredeljen tudi način odjave od prejemanja marketinških sporočil, eksplicitno na zahtevo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.
Delakor R&N

Varstvo osebnih podatkov

Delakor R&N d.o.o. se zavezuje, da bo osebne podatke uporabnikov varoval v skladu z veljavno zakonodajo in da bo podatke uporabljala izključno za potrebe izpolnitve naročila in dostave.
Delakor R&N d.o.o. se zavezuje, da zbranih podatkov svojih kupcev ne bo posredoval tretjim osebam, razen, če bo za to obstajala zakonita podlaga (npr. zahteve sodišč ali drugih organov ipd.).

KATERE PODATKE ZBIRAMO?

Upravljavec podatkov za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek naročnika
  • ime in priimek prejemnika
  • ime in priimek pokojnega ter številko groba in pokopališča
  • naslov naročnika
  • naslov prejemnika
  • želeni datum in čas dostave
  • naslov elektronske pošte naročnika
  • naziv podjetja
  • ID za DDV podjetja
  • kontaktno telefonsko številko
  • kontaktno telefonsko številko prejemnika
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, upravljavec podatkov ne odgovarja.

 SPLETNA TRGOVINA :

Podatke uporabnikov bo upravljavec uporabil izključno za proces komunikacije z uporabnikom:

  • v primeru povpraševanja uporabnika
  • izdelava ponudbe uporabniku
  • obveščanje naročnika o stanju naročila
  • izdelavo in posredovanje računa
  • pošiljanje e-novic, strokovnih člankov in drugih vsebin v zvezi s spletnim mestom na vpisani e-poštni naslov
  • Ob prijavi za sodelovanje v nagradnih igrah

Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi (npr. Pošta Slovenija, DPD, GLS  ipd.) bo Upravljavec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.

Upravljavec podatkov bo osebne podatke uporabnikov vodil v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo.

PRAVNO OBVESTILO:

Tekstovne in nekatere slikovne vsebine objavljene v spletni trgovini so last podjetja Delakor R&N d.o.o. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja. Ne sprejemamo odgovornosti za posledice, ki bi nastale zaradi informacij v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin v tej spletni trgovini, napak v cenah in napisanih besedilih.
Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.